AstroBusiness

Finanční a ekonomická astrologie zkoumá vhodný čas v otázkách podnikání. V současnosti prožívá celosvětový rozvoj, protože matematické a statistické metody se ukazují jako nedostatečné. Probíhající krize ukázala nestabilitu hospodářských systémů a teorií. Nikdo na světě neví, kam se trhy pohnou. Předpovědi analytiků se často liší od skutečnosti.

Odborníci se odklánějí od principu racionálního spotřebitele (homo economicus) a znovu začínají chápat ekonomiku jako iracionální záležitost, jako součást života lidí, jejich psychiky, přání, tužeb, ale i zmatků a stresu.

V této situaci přicházejí ke slovu heuristiky (z řec. heuréka, objevil jsem), metody, které umožňují nalézt rychlé, přibližně správné řešení neobvyklým, intuitivním způsobem.

Manažeři, podnikatelé i politici často využívají astrologické metody, ale činí tak diskrétně, inkognito, nesvěřují se s tím na veřejnosti. Je to způsobeno přetrvávajícím materialistickým myšlením ve firemní sféře, ale i ochranou obchodního tajemství v případě, kdy jim nauky dávné moudrosti lidstva skutečně pomáhají v orientaci a při správném rozhodování.

Ekonomické astrologii se u nás věnuje málo astrologů, protože pro zodpovědné predikce je nutná znalost světa obchodu. Já mám díky 16-leté praxi ředitele zahraničně obchodní společnosti dostatek manažerských zkušeností, takže mohu s podnikateli mluvit jejich jazykem a dobře rozumět jejich myšlení a problémům.

 

Příklady možných témat k využití astrologického poradenství ve firmách

  • Osobní vlastnosti a předpoklady uchazečů o zaměstnání.
  • Vhodnost pracovníků pro konkrétní pozice, nadání, talent, zvláštní schopnosti.
  • Kompatibilita spolupracovníků, složení pracovních týmů, kolegové, nadřízení, podřízení.
  • Vztahy se společníky, obchodními partnery, franchisanty, dodavateli, zákazníky.
  • Vztahy na pracovišti, motivace zaměstnanců, rozvoj osobnosti, kariérové poradenství.
  • Současná a budoucí situace firmy, rozbor, co je vhodné, co ne, prognóza vývoje.
  • Vize a mise firmy, vzestup a pokles trhů, vhodný obor činnosti, SWOT analýza.
  • Stanovení vhodného času pro zahájení činnosti, otevření pobočky, reorganizaci firmy.
  • Vhodný čas obchodních jednání, uzavírání smluv, vztahy s konkurencí.
  • Marketing, reklama, public relations.
  • Budování distribučních sítí, expanze, mezinárodní aktivity, export - import.
  • Finanční stabilita, zisk, vhodnost investic, projektů, nákupů, partnerství, fúzí, akvizic.
  • Finanční a kapitálové trhy, komoditní burza, trading, akcie, Forex, reality.
  • Etika v podnikání, trojí odpovědnost firmy, firemní kultura, hodnoty.
  • Řešení krizí, mimořádných situací, změn, inovací, rozvoj kreativity.
  • Odpovědi na všeobecné otázky typu mám, nemám.

Objednat horoskop - napište nám

Zpět na nabídku služeb